Thursday 17 March 2011

E-BOOK ILMU PENUNDUK SEND MELALUI E-MAIL ANDA MAHAR NYA RM50.00


Ebook Ilmu Penunduk ini adalah untuk:-
1. Semua individu yang boleh digelar “ketua” (leader) dalam masyarakat, baik apa pun jawatan atau panggilan anda. Seperti guru dan jurulatih (instruktor) seni silat atau beladiri lain yang mempunyai anak buah yang ramai, para pengamal pengubatan secara batin yang mempunyai anak-anak murid. Pengetua, ketua kampung, ketua kelas, pengerusi sesebuah pertubuhan, malah ketua keluarga sekalipun. Ringkasnya, sesiapa sahaja yang boleh digelar “ketua” baik dalam komuniti besar mahupun komuniti kecil. Ebook Ilmu Penunduk ini adalah untuk kewibaan dan karisma diri anda di mata anak-anak buah mahupun di mata masyarakat kerana siapa anda di mata masyarakat akan ditentukan oleh kewibawaan dan karisma yang ada pada anda.
2. Semua individu yang mendapat perhatian masyarakat di sekeliling dan sering tampil di khalayak ramai seperti penyanyi, pelakon, usahawan berjaya yang selalu memberi ceramah-ceramah motivasi, fasilitator-fasilitator walau apa pun jurusan yang anda sampaikan dan seumpamanya. Ringkasnya, sesiapa sahaja yang sering mendapat perhatian masyarakat. Ilmu Penunduk adalah satu cabang daripada Ilmu Pengasih dan ia adalah untuk ketrampilan anda, untuk meningkatkan ‘aura’ dan pesona anda di kalangan masyarakat yang memandang atau mendengar suara anda.
3. Isteri-isteri atau suami-suami yang ingin dituruti, dicintai, dihormati dan disanjungi oleh suami atau isteri masing-masing. Melalui ebook keilmuan ini, sekiranya anda mempelajari, menghayati seterusnya mengamalkan dengan hati yang ikhlas, insyaallah apa yang anda inginkan akan menjadi kenyataan. Ia adalah salah satu daripada ikhtiar yang boleh anda lakukan.
4. Lelaki atau wanita yang ingin dihormati dan disegani. Ebook Ilmu Penunduk ini mampu membantu anda untuk memenuhi impian tersebut. Contohnya untuk menghadiri temuduga, untuk berjumpa dengan orang-orang kenamaan, untuk berucap di khalayak ramai dan seumpamanya. Apa yang penting adalah anda mempelajarinya, menghayatinya, faham dan mengamalkannya dengan ikhlas. Insyaallah akan berjaya.
5. Lelaki atau wanita yang bermasalah dalam mendapat perhatian dan kesefahaman daripada tunang, kekasih, keluarga, saudara-mara, jiran tetangga, sahabat sepejabat, majikan atau seumpamanya. Insyaallah, ilmu pengetahuan yang bakal anda pelajari ini akan dapat membantu.
6. Suami-suami yang berpoligami (berkahwin lebih daripada satu) iaitu untuk menjadikan isteri-isteri anda sentiasa mematuhi, bersefahaman, saling menghormati, tidak berlaku curang dan untuk kesejahteraan rumah-tangga anda. Tidak perlu anda berbelanja besar pergi “berubat” sedangkan anda sendiri akan mampu melakukannya setelah mempelajarinya sendiri. Namun perlu diingatkan bahawa, ilmu pengetahuan seumpama ini bukanlah untuk kepentingan diri sendiri dan kerana nafsu semata-mata, hati perlu ikhlas dan bukan berniat di sebaliknya.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, tiada memandang sesuatu di sudut negatif semata-mata, termasuklah berkaitan dengan ilmu-ilmu pengetahuan yang akan diketengahkan ini. Anda perlu faham bahawa baik dan buruk itu ada di mana-mana dan begitu jugalah dalam soal ini. Sebenarnya, individu itu sendirilah yang akan menentukan jalan yang akan dilaluinya nanti berpandukan apa jua ilmu pengetahuan yang telah dipelajari, sama ada untuk kebaikan ataupun kejahatan.

No comments:

Post a Comment