Thursday 17 March 2011

E-BOOK PENAWAR RACUN SEND MELALUI E-MAIL ANDA MAHAR NYA RM50.00


Ebook Penawar Racun ini adalah untuk:
1. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual (pawang, dukun, manang, shaman atau pengamal pengubatan kaedah spiritual yang lain) yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka hati dan minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan seumpamanya walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan mungkin dari aliran yang agak berbeza.
2. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual yang ingin memahami dan menguasai kaedah penawar racun (yang ghaib atau yang nyata) dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.
3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami kaedah-kaedah penawar racun (yang ghaib atau yang nyata) yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.
4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia pengubatan secara batin atau spiritual serta kaedah-kaedah penawar racun (sama ada yang ghaib atau yang nyata).
5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas selok-belok pengubatan secara batin atau spiritual dan kaedah-kaedah penawar racun (ghaib atau nyata) tanpa perlu pergi ke seluruh ceruk rantau semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.
6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan seperti yang bakal dinyatakan.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.



FAEDAH-FAEDAH EBOOK PENAWAR RACUN UNTUK ANDA
Berikut disenaraikan faedah-faedah yang akan anda perolehi dengan memiliki ebook Penawar Racun ini:-


BISANYA SANTAU, PATAK, JAYAU, SANTET, SERANGAN GHAIB, ILMU HITAM, PUKULAN JURUS KEBATINAN, PUKAU, BADI, SAKA DAN SEUMPAMANYA AKAN MUDAH ANDA TANGANI

No comments:

Post a Comment