Thursday 17 March 2011

E-BOOK ILMU KEDUKUNAN SEND MELALUI E-MAIL ANDA MAHAR NYA RM50


Ebook Ilmu Kedukunan ini adalah untuk:
1. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual (pawang, dukun, manang, shaman atau pengamal pengubatan kaedah spiritual yang lain) yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka hati dan minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan seumpamanya walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan mungkin dari aliran yang agak berbeza.
2. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual yang ingin memahami dan menguasai seni pengubatan secara batin atau spiritual dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.
3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, serta tidak terlalu terpengaruh dengan cerita-cerita di televisyen yang menayangkan segala keburukan dan kejahatan tentang “kedukunan” seolah-olah semua pengamal pengubatan secara batin atau spiritual ini adalah jahat-jahat belaka. Anda perlu faham bahawa baik dan buruk itu ada di mana-mana, dan begitu jugalah dalam dunia kedukunan. Sebenarnya, individu itu sendirilah yang akan menentukan jalan yang akan dilaluinya nanti berpandukan apa jua ilmu pengetahuan yang telah dipelajari, sama ada untuk kebaikan ataupun kejahatan.
4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia dunia pengubatan secara batin atau spiritual yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.
5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia pengubatan secara batin atau spiritual baik dari aspek zahir mahupun batin.
6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas selok-belok ilmu kedukunan (pengubatan secara batin atau spiritual) tanpa perlu pergi merantau ke seluruh ceruk rantau semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan (kedukunan) seperti yang bakal dinyatakan.
8. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuang jauh keegoan dan membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.


FAEDAH-FAEDAH EBOOK ILMU KEDUKUNAN UNTUK ANDA
Berikut disenaraikan faedah-faedah yang akan anda perolehi dengan memiliki ebook Ilmu Kedukunan ini:-


ANDA MAMPU MENJADI PENYEMBUH ATAU PERAWAT KEPADA AHLI KELUARGA ANDA BAIK DARIPADA PENYAKIT BIASA ATAUPUN GHAIB
* Dengan mempelajari, sekaligus mempraktikkan apa yang diajarkan melalui ebook ini, anda akan mampu menjadi penyembuh atau perawat kepada ahli-ahli keluarga anda baik daripada penyakit biasa ataupun penyakit yang berpunca daripada unsur-unsur ghaib. Dunia ini sangat luas dengan manusia serta makhluk yang pelbagai ragam. Adakah jaminan bahawa di sepanjang kehidupan anda dan keluarga, tiada kemungkinan sesuatu yang tidak diingini seperti itu bakal terjadi? Sebelum segala-galanya terlambat, inilah masa yang sesuai untuk anda mengisi segala ilmu di dada.


ANDA DAN ORANG-ORANG TERSAYANG AKAN MEMILIKI PERISAI YANG AMPUH DARIPADA SERANGAN-SERANGAN ORANG YANG KHIANAT
* Bak kata orang, "Rambut sama hitam, hati lain-lain". Perbuatan khianat oleh orang-orang yang menyimpan sakit hati dan dendam tidak mustahil boleh terjadi terhadap anda dan keluarga, apatah lagi dalam masyarakat nusantara yang sememangnya masih wujud pelbagai jenis kepercayaan. Adakah anda sanggup berdiam diri dan cuma memerhatikan diri anda dan keluarga yang tersayang menanggung derita kerana perbuatan yang kejam serta tidak berperi itu? Sahabatku, penuhilah ilmu di dada selagi anda berupaya, sebelum segala-galanya terlambat. Sesungguhnya, malang itu memang tidak berbau.


ANDA BAKAL MEMILIKI KEPAKARAN SEBAGAIMANA PENGAMAL PENGUBATAN SECARA BATIN DAHULUKALA
* Dengan mempelajari segala jenis ilmu kedukunan dan pengubatan secara batin (sebagaimana yang terkandung di dalam ebook ini), anda bakal memiliki ilmu pengetahuan yang setaraf dengan pengamal-pengamal pengubatan secara batin dan spritual dahulukala. Ilmu-ilmu pengetahuan sebegini amat jarang didapati apalagi untuk dipelajari. Ini adalah satu-satunya peluang untuk anda mempelajari dan menguasainya.


TIDAK AKAN ADA ISTILAN "KETAKUTAN" DI DALAM DIARI HIDUP ANDA
*Ketakutan boleh datang dalam pelbagai bentuk termasuklah ketakutan terhadap penyakit yang datang secara nyata ataupun ghaib, ketakutan terhadap perbuatan khianat orang yang mendendami, ketakutan terhadap pelbagai malapetaka yang mungkin dan pelbagai lagi. Dengan mempelajari, memahami dan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan yang terkandung di dalam ebook ini, tiada lagi istilah "ketakutan" di dalam diari hidup anda mahupun keluarga. Semuanya akan menjadi remeh buat anda kerana anda boleh melihatnya dengan mata hati dan mampu menyelesaikannya sendiri tanpa pertolongan orang-orang yang dianggap mahir yang belum pasti keberkesanannya.

No comments:

Post a Comment