Thursday 17 March 2011

E-BOOK MENENTANG SIHIR DAN MAKLUK GAIB SEND MELALUI E-MAIL ANDA MAHAR NYA RM50.


Ebook Menentang Sihir Dan Makhluk Ghaib ini adalah untuk:
1. Para pengamal pengubatan secara batin, spiritual atau tradisional (pawang, dukun, manang, shaman atau pengamal pengubatan kaedah spiritual yang lain) yang inginmenambah ilmu di dada dan sanggup membuka hati dan minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan (kaedah menangani ilmu hitam) walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan mungkin dari aliran yang agak berbeza.
2. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual yang ingin memahami dan menguasai kaedah-kaedah kebatinan dan spiritual bagaimana menangani ilmu hitam dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.
3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami kaedah-kaedah menangani ilmu hitam secara kebatinan atau spiritual yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.
4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami kaedah-kaedah menangani ilmu hitam dan makhluk ghaib secara kebatinan dan spiritual.
5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas kaedah-kaedah menangani ilmu hitam dan makhluk ghaib tanpa perlu pergi merantau ke seluruh ceruk rantau semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.
6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan (keadah-kaedah menangani ilmu hitam) seperti yang bakal dinyatakan.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas. 

No comments:

Post a Comment