Tuesday 29 March 2011

E-BOOK PANDANGAN MAKRIFAT mahar nya rm30.00 saya sent melalui email anda.

M...mempunyai 4 tajuk utama, 98 tajuk lanjutan serta pelbagai amalan kemakrifatan dan penglihatan mata batin sebagai pelengkap."
SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?
Ebook Pandangan Makrifat ini adalah untuk:
1. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual (pawang, dukun, manang, shaman atau pengamal pengubatan kaedah spiritual yang lain) yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka hati dan minda untuk menerima ilmu-ilmu kemakrifatan dan pandangan mata batin walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan mungkin dari aliran yang agak berbeza.
2. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual yang ingin memahami dan menguasai ilmu-ilmu kemakrifatan dan pandangan mata batin serta sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.
3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia ilmu kemakrifatan dan pandangan mata batin yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.
4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami ilmu-ilmu kemakrifatan dan pandangan mata batin yang akan disampaikan.
5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas selok-belok ilmu kemakrifatan dan pandangan mata batin tanpa perlu pergi merantau ke seluruh daerah dan benua semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.
6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan (kemakrifatan dan pandangan mata batin) seperti yang bakal dinyatakan.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuang jauh keegoan dan membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

No comments:

Post a Comment